COVID-19 Update Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Grandi Navi Veloci

Grandi Navi Veloci transporterer biler og passagerer over Middelhavet mellem Italien, Spanien, Tunesien, Frankrig, Marokko og øerne Sicilien og Sardinien.

Færgeselskabet startede med deres første skib i 1992, og er kendt for deres første klasse flåde, der består udelukkende af Cruise Ferries – navnet på et skib, der kombinerer evnen til at transportere passagerer og køretøjer med faciliteter om bord, som er typiske for et krydstogtskib.

Millioner af passagerer bruger Grandi Navi Veloci hvert år. Designet og komforten af kabinerne, den opmærksomme service om bord, børneområderne og utallige attraktioner gør rejser med Grandi Navi Veloci til en unik oplevelse.

Directferries.dk sammenligner færger og giver dig mulighed for at se flere færgeselskabers sejlplaner og priser i en hurtig og nem søgning. Sammenlign Grandi Navi Veloci sejlplaner og priser nu med alternative færgeselskaber før du booker din færgebillet.

Alle Grandi Navi Veloci ruter

Grandi Navi Veloci kundeanmeldelser

  • "Ikke en brugervenlig proces"

    Selve færgen er god. Økonomisk, behagelig, ren nok og rimelige faciliteter. Men vi synes, at på- og aflæsning procedurer er en rodebutik, usikre, forvirrende, og dårlige nok til at sikre, at vi aldrig vil gøre det igen. Meget bør gøres for at forbedre brugervenligheden og sikkerheden af pricessen. Et venterum nær punktet for aflæsning, klar adskillelse af passagerer og køretøjer, på og af, skiltet og sikre stier til gående passagerer. Personalet på kontoret var ikke i stand til at fortælle os, om der var et kontor for mistet bagage i havnen, selv om det lå lige ved siden af.

    Læs mere Læs mindre
  • "God tur, men lugtede af brændstof"

    Vi rejste om natten i en familiekabine fra Palermo til Napoli. Rejsen var god, sengene var behagelige og faciliteterne var alle meget gode. Det eneste problem var en virkelig stærk luft af brændstof igennem hele færgen, som gjorde os utilpasse i enden. Efter at have fundet færgen, bookede vi online som gående passagerer, og det var ikke let at vide, hvor vi skulle tjekke ind. Vi måtte spørge flere mennesker, der pegede os i retning af selve færgen, som var en lang gåtur langs den samme rute som tunge lastbiler. Det viste sig, at der var en bus der kørte folk til færgen, som vi kun fandt ved at bede om hjælp fra en meget venlig mand fra Grandi Navi Veloci.

    Læs mere Læs mindre
  • "Genova til Barcelona "

    Vi tog færgen efter vores køretur rundt i Italien, vi bookede online og havde ikke det stykke papir, som skulle bruges for at komme ind i havnen. Man skal gå ud og finde billetkontoret, som er på den øverste etage af et shopping center, som ikke er ret godt skiltet. Når man er der, skal man parkere med biler, som skal med andre færger, og det er ikke helt klart og ingen har en anelse om, hvor de skal gå hen. Når det er tid til pålæsning, har man en lille mand med en stor fløjte, som løber rundt og skriger af alle, det er ret morsomt. Kabinen var ok, ren og brusebadet var godt. Selvbetjeningsrestauranten er kun åben i lidt tid, og jeg har aldrig set så lang en kø for mad, så vi gik ind i hovedrestauranten, hvor maden var god, men dyr. Og sidste; på hjemmesiden sagde de, at færgen ville ankomme kl. 13:30, men vi ankom kl. 11:45. Jeg ved ikke, hvordan de kunne få det så forkert!!

    Læs mere Læs mindre
  • "Alt for lang forsinkelse"

    Selv om tiden, som rent faktisk blev tilbragt på færgen var yderst behagelig, og alt om bord var godt (restauranter, kabiner osv...), blev vi bedt om at møde op 3 timer før afgang, blot for at opdage, at færgen ikke enganf var ankommet endnu, og vi var to timer forsinket med udsejling. Vi fik af vide, at jeg var blevet bedt om at ankomme tidligt af sikkerhedsmæssige årsager, men der var ingen sikkerhedstjek, så det var meget irriterende, at skulle vente i 5 timer.

    Læs mere Læs mindre