Spørgsmål og svar

Vores ’Spørgsmål og svar’ sektion, indeholder spørgsmål og svar om færgebooking og færgerejser! Klik på en kategori nedenfor for at se de mest relaterede spørgsmål. Hvis du ikke kan finde et svar til dit spørgsmål, kan du Kontakt os

Mest spurgte spørgsmål

  • Kan jeg ændre min færgebillet?

    Hvis din billet tillader ændringer, så ja. Log ind på Min konto for mere information eller kontakt os.

  • Kan jeg afbestille min færgebillet og få en refundering?

    Hvis din billet kan afbestilles, så ja. Log ind på Min konto for mere information eller kontakt os.

  • Jeg har ikke fået en bekræftelse, hvad nu?

    Du kan enten logge ind på Min konto for at bekræfte din e-mail adresse er korret og gensende e-mailen, eller du kan kontakte os.

  • Hvor kan jeg finde retninger til havnen?

    Gå til vores Færgehavne side og klik på havnen, som du gerne vil finde rejse information for.

  • Hvad gør jeg hvis jeg er forsinket og eller mister min færge?

    Kontakt os telefonisk, så vi kan tjekke om det er muligt at ændre din billet til en anden afgang. Hvis dette sker udenfor vores åbningstider, eller du rejser på en rute, hvor der er mange daglige afgange, kan vi kun anbefale at du snakker med personalet i havnen når du ankommer.

  • FAQ - Do you work with all ferry operators?

    FAQ - Do you work with all ferry operators? - Answer

  • Kan jeg få en moms kvittering for min booking?

    Ja, hvis du har booket en fragt billet og er blevet pålagt moms. Der skal ikke betales moms på turist/passager færgebilletter.

  • Hvor kan jeg finde jeres betingelser og vilkår?

  • Hvem skal jeg kontakte vedrørende mistet bagage?

    Du skal kontakte færgeselskabet direkte.

  • Mit spørgsmål er ikke blevet besvaret, hvad gør jeg nu?

    Gå til vores kontakt os side og send os din forspørgelse via e-mail.

  • Hvordan kan jeg efterlade kommentarer?

    Se vores kontakt os side og send os dine kommentarer via e-mail.