Superfast VII
Drevet af Stena Line
Superfast VII
Drevet af Stena Line
Drevet af Stena Line på Belfast Cairnryan ruten
Stena Line Superfast VII er, sammen med sit søsterskib, en af de største og mest luksuriøse færger i Stena Lines flåde og har et niveau af kvalitet, komfort og service aldrig før set på Det Irske Hav. Superfast VII har utallige faciliteter om bord, inklusiv et nordisk spa, en afslapningsstue, ”Taste” spisning, gratis trådløs internetforbindelse, gratis film, legeområde for børn og Stena Plus salonen.
Grundet den korte sejltid er kabiner ikke tilgængelige, men der kan bookes siddepladser i Stena Plus salonen. Stena Plus har behagelige lædermøbler, inklusiv sofaer og stole. Udover siddepladsen kan passagerer som sejler i salonen nyde tjener service og vælge fra en menu som inkluderer specialretter og gamle favoritter.
TASTE serverer et stort udvalg af friske og velsmagende retter til morgenmad, frokost og middag. Der er noget for enhver smag og gratis genopfyldning af te og kaffe, mens der er Barista Coffee House and Bar kan nydes et udvalg af italiensk kaffe eller en fristende snack.
I Superfast VII butikken finder du et udvalg af gaver, smykker og parfume med besparelser på op til 40%.
Slap af i ’Living Room’ ombord – din stue på havet! Nyd gratis magasiner og alle de seneste nyheder på plasma tv-skærme. Besøg ’Pure Nordic Spa’ for en dukkert i jacuzzien eller saunaen for at sikre at du ankommer forynget og genoplivet (kun tilgængelig for Stena Plus passagerer). Der er gratis WiFi på hele færgen. Hvis det ikke er nok til at holde dig beskæftiget, kan du læne dig tilbage og nyde en af de gratis film.
Stena Superfast VII har et Curious George™ (Peter Pedal) legeområde, en børne biograf og en interaktiv zone.
Bemærk: Selv om vi har gjort os stor umage med at gøre vores Superfast VII guide så nøjagtig som muligt, kan faciliteter, tjenester og underholdning ombord variere afhængig af dato og årstid. Nævnte faciliteter kan ændres uden varsel og færgeselskabet forbeholder sig retten til at drive andre skibe end dem som nævnes under reservationen uden forudgående varsel.
out of 5
0% af vores kunder anbefaler dette skib
"Stena Line"
Det var min første gang på denne rute, og syntes at det var godt. Service og maden var god og personalet var virkelig hjælpsomme.
"Behagelig kort tur"
Behagelig, stressfri rejse. Gode faciliteter om bord. Det var en forretningsrejse for mig, men ville ikke have nogle problemer med at bruge den privat.
"Belfast overfart"
Der var en storm, men færgen sejlede alligevel, og det var en god overfart på en dejlig båd med en god, rummelig restaurant.
"Belfast Cairnryan færge"
Det var let og billigt at booke gennem Direct Ferries. Måtte tilføje et kæledyr og kennel på et senere tidspunkt, men det var nemt nok klaret. Opgraderede til en primium billet for første gang. Det var en god service, både på- og aflæsningen var hurtig, opholdsrummet var behageligt med gratis vin, te, kaffe og snacks. Varm mad kan købes.
"Færgetur"
Begge afgange var til tiden, meget gode vejrforhold! Vi nød ikke maden om bord, jeg fik en kylling suppe, som var kold, og min mor en bacon sandwich, som hun ikke kunne spise, fordi der var for meget fedt i. Vi nød turen, men det var alt for dyrt, i forhold til hvad det er. Vi nød at gå omkring på færgen og landskabet i og ud af havnene, personalet vi snakkede med, var meget venlige. Vi vil højst sandsynligt flyve næste gang, da det er billigere og vi ikke har brug for en bil.
"Stena PLus"
Synes ikke at £18 per person for Stena Plus er god værdi for pengene. Vi rejste i en autocamper & vi var sidst på båden & da vi endelig kom om bord, var de fleste sæder taget.
"CAIRNRYAN TIL BELFAST"
Alt gik som det skulle. Ingen forsinkelse, venligt personale, god overfart til Irland.
"Fremragende"
Vi nød det.
"December overfart"
Taget i betragtning det seneste vejr, var færgeoverfarten meget let, og jeg kunne ikke finde en eneste fejl om bord på færgen. Jeg vil dog kritisere den meget dårlige information på hjemmesiden og mangel på rejse advarsler, da det først var da vi kom til Belfast, at vi fandt ud af, at færgen ville være 90 minutter forsinket.
"Super cool"
Vi havde en rigtig god oplevelse på skibet. Masser af faciliteter til at holde en underholdt under turen. Jeg kan anbefale.
"Meget tilfreds"
Jeg var meget tilfreds med personalet på skibet og vil rejse igen.
"God service"
Meget god service, ingen forsinkelser, god tur, hjælpsomt personale og god mad.
"Direct Ferries"
God service og turen gik som planlagt. Færgen var punktlig og det var en behagelig oplevelse.
"Cairnryan-Belfast Okt 2015"
Meget behagelig tur.
"God tur"
Fremragende service som altid.
"En god oplevelse.......tak"
meget behagelig tur.......anbefales
"God service"
Både min mand og jeg syntes rejsen var behagelig. Facilititer om bord var rene og jeg ville anbefale Stena Line til mine venner.
"Belfast tur"
Fantastisk service. Nød det gevaldigt.
"Dyrt resultat"
Vi rejste fra Belfast til Cairnryan den 2. marts, men kom desværre for sent til vores afgang på grund af en alvorlig ulykke på A1 til Belfast. Vi prøvede at kontakte direct ferries, men blev sat på hold, så kontaktede vores datter, for at arrangere en plads på den næste færge. Vi måtte betale £59 ekstra, hvilket vi synes var alt for meget, da vi ikke kunne gøre for at vi blev forsinket. Vi mener, at dette gebyr kunne være frafaldet. Vi tillod to timer til en tur, der normalt tager 1 time at køre! Vi var dårlig informeret om omdirigering og havde vi modtaget bedre information, kunne vi have nået vores afgang.
"Cairnryan - Belfast"
Rejste på motorcykel – effektiv check-ind, cyklen sikret begge veje. Punktlig. £80 er temmelig god værdi, synes jeg.
"Virkelig hjælpsomt personale"
Skibene, jeg har været på, har altid været rene, personalet hjælpsomme og faciliteterne fremragende. Til tider har jeg bedt om at ændre rejsetider, og har ikke har andet end forståelse fra personalet, og de har altid gjort deres bedste.
"Første klasse"
Problemfri rejse, punktolig, ren med gode faciliteter. Kan varmt anbefale til dem, der skal til Nordirland.
"God overfart"
Effektiv service, nem at booke og meget punktlig. Ville tage denne rejse igen.
"Få et nyt skib!"
Restauranten var en smule overfyldt. Der var en stor kø fra starten af turen, og denne endte ikke før vi næsten ankom til vores destination. Jeg returnerede samme dag fra Belfast med Stena, og skibets standard var meget bedre. P&O servicen er god, men de bør få et nyt skib.
"Fremragende service"
Meget tilfreds med vores tur til Nordirland, og jeg vil booke igen snart. Faciliteterne på færgen var gode, og begge retninger var punktlige. Vi brugte ikke restauranten, men sandwich i kaffebutikken var fine, og servicen meget venlig.
"God service"
Jeg ville anbefale alle at bruge denne service, personalet er meget hjælpsomme og intet er for meget besvær. Færgen sejlede og ankom til tiden. En ting jeg vil anbefale rejsende er, at komme til havnen i god tid, hvis man har brug for en drink eller toilettet, da nogle bilister gik ud for at bruge disse faciliteter, og færgen begyndte pålæsningen til tiden, så trafikken måtte køre rundt som de parkerede biler, som blev pålæstet til sidst.
"Belfast til Cairnryan færge"
Fremragende færge - meget behagelig :)
"Cairnryan til Belfast"
Sikke en fremragende service – masser at lave, god mad og drikkevarer til rimelige priser. Ville jeg bruge igen? Absolut.
"En glat overfart begge veje"
Vi sejlede fra Cairnryan til Belfast på Superfast VII om morgenen lørdag den 31. maj. Overfarten var meget glat. Servicen var god, og vi vil helt sikkert bruge denne rute igen. Det var nemt at booke gennem Direct Ferries.
"Effektiv service"
Brugte for nylig Stena Line på en tur til Irland. Meget imponeret over alle aspekter – fra let boarding til den høje kvalitet af catering og det hjælpsomme personale. Jeg ville ikke tøve med at bruge denne service igen og kan anbefale.
"Ingen kommunikation om aflyst færge"
Jeg har indfyldt et kommentarkort på Stena Line færgen angående denne klage, og modtog en undskyldning fra Stena Line den 23. april 2014. Booking nummer var 25372114. Problemet var, at jeg bookede færgen med ”Direct Ferries” og oplyste mit kontaktnummer, som bedt om under bookingen (i tilfælde af, at I havde brug for at kontakte mig angående min rejse), men da jeg ankom til havnen på rejsedatoen, fik jeg af vide, at færgen var blevet aflyst. Andre gående passagerer blev overført til en anden terminal for at tage P&Os service til Larne i stedet for, men fordi I ikke havde informeret mig om aflysningen af denne færge, måtte jeg vente på den næste færge, hvilket var total ubelejeligt for mig og min søster, som skulle hente mig i Belfast. Stena Line ville have oplyst mig om aflysninger eller forsinkelse. Hvis jeg havde vidst, at færgen ville være forsinket, kunne jeg have blevet hjemme lidt længere eller have lavet alternative arrangementer eller afbestilt billetten. Stena Line har sagt, at jeg skulle sende min klage direkte til jer, da jeg bookede med jer. Jeg ønsker kommunikation fra jer angående dette snarest muligt. Jeg rejser regelmæssigt fra Nordirland. Venter på svar, Tak.
"Tur til Irland"
Alt var godt. Høfligt personale og behageligt.
"Første gang"
Meget nem tur, billet station nemt, afslappende om bord. Priser om bord var det samme som på land. Sad og så en film og tiden fløj, toiletter var lidt små og der var ventetid med, men udover det var det en god tur. Mange tak til P&O; jeg vender tilbage.
"Min tur til Belfast"
Under min tur for nylig til Belfast, bookede jeg Stena Plus plads, som altid, og personalet og servicen var af den normale, høje standard. Min eneste klage på denne tur var nogle unge børn, som rejste med deres forældre, men gik på toilettet på egen hånd. På et tidspunkt stod et af dem udenfor toilettet og trykkede konstant på kanppen til at åbne døren. Jeg antager, at damen som irettesatte dem, rapporterede dette, da de ikke kom tilbage ind i salonen under resten af turen.
"Dårlig start, god ende"