Stena Hollandica
Drevet af Stena Line
Stena Hollandica
Drevet af Stena Line
Drevet af Stena Line på Harwich Hook af Holland ruten
Stena Hollandica er en af de to største superfærger i verden. Færgen blev lanceret i 2010 og har moderne faciliteter om bord, som inkluderer to restauranter, tre barer, en kaffebar, en butik, et internetrum og en biograf.
Der er et udvalg af kabiner ombord, som alle har eget bad og toilet, håndklæder og shower gel. Alle kabiner har gode kvalitets madrasser så du er garanteret en god nattesøvn. Hvis du foretrækker at rejse uden kabine kan du opgradere til sæde i Stena Plus salonen, hvor der er et stort udvalg af behagelige sæder, samt gratis varme og kolde drikkevarer og et udvalg af aviser.
Der er en række spise- og drikkesteder ombord, som inkluderer Taste Restaurant og Metropolitan a la carte Restaurant, Riva Bar, Taste vinbar, Sundeck Bar (afhængig af vejret) og Barista kaffebar.
Der er masser af gode tilbud at finde i Stena butikken med et udvalg af gaver, smykker og dufte.
Færgen har også et vekselbureau, C-View lounge, et spilleområde, gratis WiFi, en biograf og et internetrum.
Stena Hollandica har underholdning ombord som kan holde børn og teenagere underholdt under rejsen.
Stena Hollandica er kørestolsvenlig og har kabiner som er tilpasset med handikapfaciliteter. Der er elevatorer til alle dæk.
Bemærk: Selv om vi har gjort os stor umage med at gøre vores Stena Hollandica guide så nøjagtig som muligt, kan faciliteter, tjenester og underholdning ombord variere afhængig af dato og årstid. Nævnte faciliteter kan ændres uden varsel og færgeselskabet forbeholder sig retten til at drive andre skibe end dem som nævnes under reservationen uden forudgående varsel.
out of 5
11% af vores kunder anbefaler dette skib
"Tilfredsstillende"
God overfart.....lidt koldt og der trænger til rengøring...men dejligt med kennel til vores hunde.og ok mad
"Ikke godt nok"
Forsinket en halv time ved adgang, og udførsel tog over en time, inklusiv paskontrol og dårlig infrastruktur på havne pladsen
"Fin tur"
Dejligt at vi kunne komme ombord allerede kl. 19.00. Serviceminded personale. Pæne og rene faciliteret. Kahytten var også helt i orden. Udbud af mad er ikke fristende eller interessant. Der kunne være en bedre buffet med en mere spændende salatbar. Men alt i alt value for money og en meget behagelig tur.
"Manglende kommunikations muligheder."
Alt ok på turen fra Hook van Holland til Harwich. På hjemturen var jeg nødsaget til at komme tidligere hjem. Kunne ikke ændre billetten om line, og da jeg efterfølgende forsøgte at kontakte direckt ferrirs via det tlf. No som firmaet anfører på hjemmesiden, blev jeg hver gang sendt ind i FN tlf. Karussel. Og opgav mit forehavende efter at have forsøgt i over 'et døgn. Kørte herefter til Harwich og kontaktede billetmedarbejderen, her blev jeg afkrævet 172 engelske pund ud over den billet jeg havde i forvejen. Dette kan kun lade sig gøre hvor der er monopolære forhold. Dette er også videregivet til de relevante myndigheder Anbefalingen er kun i relation til skibet og dets besætning og ikke til rederi og direkte ferries.
"Fint igen"
Alt fungerede fint, og turen var yderst behagelig
"Punktlighed"
Det er da helt vildt træls at I altid sejler forskudt i forhold til sejlplan. For sent af sted og ca.1til 1.5 for sent i havn. Svært at lave aftale i land ,når det sådan sejler for jer. Det er da helt hen i hegnet at det koster så vildt at ændre en eksisterende billet.
"Skuffet!"
Jeg havde købt en billet, hvorpå der stod at den kunne ændres! Jeg var færdig i UK før tiden og ville lave billetten om, kunne det ikke lade sig gøre online, og jeg skulle ringe et nummer....... det var ikke muligt at komme igennem på numret, da alle deres medarbejdere var optaget. Jeg kørte afsted til færgen i håb om at de kunne hjælpe med en ombookning ved tjek ind. Det kunne de naturligvis godt, men der vil naturligvis være et lille tillæg til kahyt da dette var en natfærge. Super tænkte jeg og blev glad over servicen. det gik dog hurtigt over da jeg fik prisen ca. 167£, altså det samme som én ny billet. INGEN SERVICE ØV
"God afslappende rejse"
Min tur fra England til Danmark foregik via Harwich - Hook van Holland. Det var et godt og tiltrængt afbræk i rejsen, hvor jeg fik 7 timers søvn i en dejlig kahyt, mens jeg blev fragtet over Kanalen. Denne tur med natfærgen kan klart anbefales.
"En god nats søvn"
Efter en uge på camping kom vi ombord i harwich efter et dejligt måltid mad i resturanten kom vi tibage til vores kahyt et dejligt rum med gode senge og brusebad det var som at vågne op i barronens seng venlig hilsen Niels Chr.
"Sov mens du rejser"
Alt fungere fint, og der er stille og roligt på overfarten
"En fin tur"
Vi fik en fin tur fra Amsterdam til Newcastle. Alt fungerede godt. Vi havde bestilt aftensmad inkl. vin. Personalet var i tvivl om rigtigheden og det er ikke rart at skulle diskutere sådan noget. Men maden var god og pengene værd. Vi havde bestilt den billigste kahyt med køjesenge. Det vil jeg ikke gøre næste gang. Der er for lidt loftshøjde for den, der sov på øverste etage og ingen læselampe. Der var heller ikke TV. Vi havde ikke bestilt morgenmad da færgen ankommmer meget tidligt. En fin tur.
"Ferie"
Ingen problemer.
"Rejsende"
Bedste service i Storbritannien.
"Returrejse"
Indtjekning med bil og campingvogn er fremragende. Personalet og grænsekontrollen er effektive. Personalet ved pålæsning er forfærdelige. Den venstre hånd virkede ikke til at vide, hvad den højre hånd lavede! Med en campingvogn på slæb er det sidste man behøver, ubeslutsomhed og at sidde fast på rampen. Det virker på mig som om, at lastbiler er prioritetert over biler osv. Rejste på Hollandica og vi var 45 minutter sent fra Holland, og ikke en eneste undskyldning fra kaptajnen eller besætningen. Skibet er behagelige og praktisk for mig, så vil fortsætte med at bruge, men I bør ordne pålæsningen og kundeservicen.
"Alt perfekt, på nær maden"
Rigtig dårlig kvalitet af maden.
"Ferie"
God tur, afslappende og ikke for travl. Vi havde en kabine og tiden fløj afsted.
"Ikke tilfreds"
Hej, Selvom jeg valgte den fleksible mulighed på min Stena Line billet (og betalte for det), fortalte de mig, at jeg ikke kunne ændre min hjemrejse, da jeg ringede til dem. De sagde, at jeg skulle kontakte Direct Ferries. Så jeg ringede til Direct Ferries, som opkrævede mig £130 for at ændre til dagen før, og sendte mig en ny bekræftelse. Jeg dukkede op til hjemrejsen med min bekræftelse, bare for at få af vide, at ændringen ikke var blevet betalt af Direct Ferries, så de forlangte, at jeg betalte igen. En masse tid senere, endte jeg med at betale dem og fik lov til at komme på færgen. Da jeg kom hjem, ringede jeg til Direct Ferries og (efter meget lang ventetid på telefonen) forklarede problemet. Ingen forklaring blev givet, bare et løfte om en refundering. Jeg ville ikke bruge dem igen!!! Steve.
"Utilfreds"
Skibet var fint, men jeg vil aldrig bruge Direct Ferries igen. Book direkte med Stena Line. Jeg bestilte 6 x morgenmad, blev givet 4 og opkrævet for de 6. Jeg bestilte 6 måltider, blev kun givet 4 og måtte betale kontant for de 2 andre, men Direct Ferries havde taget pengene for 6 måltider. Vi betalte for en kennel til hunden, som vi fik af vide ikke eksisterede, så hun måtte blive i bilen. Frygtelig service, som skal undgås.
"NAttefærgen"
Færgen var meget godt. Men jeg sætter spørgsmålstegn ved, hvorfor jeg skulle betale for en kabine, som jeg ikke ønskede. Har rejst på flere europæiske nattefærge, og det har aldrig været obligatorisk at skulle bestille en kabine med andre færgeselskaber.
"God oplevelse"
Turen med færgen var en god oplevelse, men der var bare et lille men,for da vi skulle i bad om morgen var der desværre ingen varmt vand til vores bad, så det blev en brad opvågning og det var ikke kun i vores kahyt, men også de to andre pars kahytter, som vi rejste med.
"Harwich til Hool of Holland - Juni 2016"
Afgangen var kl. 23, så underholdningen var ikke så god som på Hull – Rotterdam færger. Der er en bar for lastbilchauffører, så vi måtte bruge en mindre tilstødende bar. Kabinen var mere rummelig end dem, vi har oplevet tidligere på andre færger, hvilket var virkelig rart. Vi brugte ikke catering, så kan ikke kommentere. Alt var til tiden. Ville bruge igen, og vil anbefale til venner, men ikke hvis de har børn.
"En perfekt tur...."
Intet kunne have været bedre, inklusiv prisen!!! En meget fin oplevelse....
"Fantastisk"
Jeg har rejst med Stena Line ret mange gange nu, og har altid syntes, at det var en behagelig oplevelse. De måltider, vi har spist om bord, var gode, personalet venligt og meget imponeret over renligheden. Jeg har talt med rengøringspersonalet og rost dem for deres arbejde.
"Behagelig overfart (HARWICH-HOOK van HOLLAND)"
Vi havde en Captain Suite, som er mere luksuriøs og har flere faciliteter. En meget behagelig overfart.
"Harwich til Hook of HOlland"
Fantastisk overfart i behagelige kabine.
"Rend flyene"
Alt i alt, var det en god oplevelse. Udrejsen var til tiden, faciliteterne var meget gode; rend flyet, siger jeg! Jeg vil meget hellere tage lidt længere tid og have plads til at vandre rundt, spise og slappe af. Hjemrejsen gik ikke helt så godt; den afgik omkring 45 minutter for sent, og hvad var værre, var, at da vi ankom til Harwich, blev gående passagerer holdt ombord i næsten 45 minutter, uden nogen meddelse fra personalet om hvad der foregik. Dette betød, at vi ikke nåede vores tog og måtte tage et senere et, så alle kom hjem senere end forventet. Men på trods af det, tror jeg, at jeg ville bruge færgen igen.
"Harwick - Hook of Holland"
Fantastisk værdi for pengene og hjælpsomt personale. 10/10.
"Tur retur Hook of Holland og Harwich med Stenaline"
Nat overfarter med kahyt. Alt fungerede super.
"Hundeudstilling"
Flot betjening overalt, dog kunne cafe ikke måle sig med venlighed og kvalitet i betjeneingen i forhold til restauranten
"Behagelig rejse"
Der var intet at klage over – vi ser frem til næste gang.
"Holland og tilbage"
Vi rejste til Holland og tilbage, og havde to gode overfarter. Besætningen var hjælpsomme, og det var en fornøjelse at rejse på båden. Læsning af køretøjer var effektiv og hurtig. Maden om bord var fin, og der var masser af pladser. Jeg vil gerne anbefale dette færgeselskab.
""
Mig og en ven bookede denne færge for en tur til Europa på vores motorcykler. Færgen var punktlig og af høj standard. Faciliteterne var meget gode. Faciliteterne for motorcykler var gode. Jeg ville bruge denne rute igen.
"To uger i Holland"
Stena Hollandica var et godt og rent skib, rent over alt, god service, ville bruge igen.
"Fantastisk tur"
Vores første gang på dagsfærge og det var en genial oplevelse.
"Forretningsrejse"