Færger til Split
Åben billet??

Åbne billetter er gyldige i op til 12 måneder fra booking dato (see billet betingelser).

Åben billet?

Åbne billetter er gyldige i op til 12 måneder fra booking dato (see billet betingelser).

Rejse detaljer
Udrejse
Returrejse

Færge til Split alternativer

Split færgeservicer

Færge til Split anmeldelser

  • "behagelig overfart "

    venligt personale ,ren kahyt, dygtige folk på bildæk , rimelige priser på mad og drikke , Wi-fi om bord mangler

    'Peter' rejste på Færge til Split med Jadrolinija på 'Marko Polo'

    Read More Read Less
  • "behagelig overfart "

    venligt personale ,ren kahyt, dygtige folk på bildæk , rimelige priser på mad og drikke , Wi-fi om bord mangler

    'Peter' rejste på Færge til Split med Jadrolinija på 'Marko Polo'

    Read More Read Less
  • "Tur fra Split Ancona"

    Selve turen var meget god. Personalet var hjælpsomme. Hvis jeg skulle kommentere på noget omkring billetterne, ville det være, at folk som ikke har købt siddepladser, får lov til at komme ind i sektionen for dem, som har købt siddepladser. Vi rejser i en længere periode og er på et budget, men købte alligevel siddepladser og betalte ekstra for dette. Under hele vores tur, blev jeg hele tiden vækket af kunder, som ikke havde købt sæder, som spurgte om sædet ved siden af mig var ledigt. Som kunde var jeg ikke glad for, at folk vækkede mig mens jeg sov, for at tage et ”gratis” sæde ved siden af mig. Jeg betalte £190 for at jeg og en anden person kunne sidde på færgen, og var meget utilfreds over at blive vækket af mennesker, der ikke havde betalt nær så meget som mig, som ville stjæle pladsen ved siden af mig. Men jeg takker den ansatte, der så mig med kullegysninger under rejsen, som gav mig et tæppe.

    'Kiara' rejste på Færge til Split med Jadrolinija på 'Marko Polo'

    Read More Read Less
  • "Tur fra Split Ancona"

    Selve turen var meget god. Personalet var hjælpsomme. Hvis jeg skulle kommentere på noget omkring billetterne, ville det være, at folk som ikke har købt siddepladser, får lov til at komme ind i sektionen for dem, som har købt siddepladser. Vi rejser i en længere periode og er på et budget, men købte alligevel siddepladser og betalte ekstra for dette. Under hele vores tur, blev jeg hele tiden vækket af kunder, som ikke havde købt sæder, som spurgte om sædet ved siden af mig var ledigt. Som kunde var jeg ikke glad for, at folk vækkede mig mens jeg sov, for at tage et ”gratis” sæde ved siden af mig. Jeg betalte £190 for at jeg og en anden person kunne sidde på færgen, og var meget utilfreds over at blive vækket af mennesker, der ikke havde betalt nær så meget som mig, som ville stjæle pladsen ved siden af mig. Men jeg takker den ansatte, der så mig med kullegysninger under rejsen, som gav mig et tæppe.

    'Kiara' rejste på Færge til Split med Jadrolinija på 'Marko Polo'

    Read More Read Less

Kundeservice

Besøg vores kundeserviceside for at finde nyttige oplysninger om at rejse med færge, vores ofte stillede spørgsmål, og hvordan du kontakter os for at få hjælp med din booking