Visemar One
Drevet af Balearia
Visemar One
Drevet af Balearia
Dette skib er ikke længere drevet af Balearia.
Visamar One er en moderne færge med talrige faciliteter, inklusiv en bar, cafeteria, kabiner, legeområde, reserveret siddeområde og et solarium.
Visamar One har adskillige 4 sengs kabiner med bad og to dobbeltkabiner som er tilpasset med handikapfaciliteter. Siddeområdet ligger i Sirena salonen.
Balearias personale er tilgængelige til at hjælpe rejsende som har brug for assistance. Det anbefales at du nævner hvis du har brug for assistance når du booker din færgebillet og når du tjekker ind.
Bemærk: Selv om vi har gjort os stor umage med at gøre vores Visemar One guide så nøjagtig som muligt, kan faciliteter, tjenester og underholdning ombord variere afhængig af dato og årstid. Nævnte faciliteter kan ændres uden varsel og færgeselskabet forbeholder sig retten til at drive andre skibe end dem som nævnes under reservationen uden forudgående varsel.
out of 5
5% af vores kunder anbefaler dette skib
"Fin tur"
God måde at rejse, har ingen klager.
"Rigtig god"
Jeg har ingen klager.
"God rejseoplevelse"
Alt i alt var det en god oplevelse.....Både min kone og jeg nød turen. Det kunne dog have været mere rent.
"Anmeldelse af min returrejse Barcelona - Palma"
Jeg har tidligere rejst på denne rute med Acciona og Trasmediterranea (vi ejer et hjem på Mallorca), men pga. pris valgte vi denne gang Balearia. Min første kommentar er til Direct Ferries – I bør producere et kort over Barcelona havn og fremhæve det punkt, hvor færgen sejler fra. Vi kørte til køen, der førte til Balearias skib og fandt så ud af, at det var til Ibiza. Vi fik så af vide, at vores skib sejlede fra et sted der var 4 km væk. Vi havde meget svært ved at finde det og måtte spørge om vej to gange, før vi endelig ankom til det rigtige sted. Dette stress niveau er ikke nødvendigt for rejsende passagerer. Jeg foreslår et kort, der inkluderer alle veje ind til Barcelona og mest vigtigt, der viser jeres kunder at de skal tage afkørsel 21. Jeg kan ikke huske, om det var klart på jeres hjemmeside eller ej, om hvad der var inkluderet i billetten. Men vi havde ingen sæder booket og forventedes at sove på stole i cafeteriet. Jeg fik dog forhandlet fire pladser omkring en halv time efter afgang, men jeg beder om mere klarhed over, hvad man egentlig betaler for.
"Palma - Barcelona, Fr 13. juni 2014 @ 12:30"
Bookede Sirena sæder, og det var et spild af penge. For meget støj med det dumme tv. Det samme fjollede tv-show spillede konstant, i restauranten, i bar området. Det var umuligt at finde et roligt sted.
"Tur/retur Barcelona - Palma"
Rigtig god service.
"God færgetur"
Personalet var venlige og hjalp os med at få bagagen til vores kabine. Kabinen var ren og behagelig. Vi kunne slappe af og sove privat, hvilket var vigtigt for os. Jeg vil booke igen.
"Fantastisk service"
Jeg tog min bedstefar på denne tur, og han er meget langsom gående og lidt usikker på fødderne. Vi parkerede bilen på vogndækket og min bedstefar måtte kravle op af mange trapper, hvilket viste sig at være meget vanskeligt. Personalet hjalp ham og gav ham en gratis kabine, så kunne hvile sine fødder. Sikke en service! 10 ud af 10! Stort tak.
"Tur"
Et godt organiseret og venligt skib. Er tydeligvist nyt og sætter standarden for andre færgeselskaber. Kabinen, maden og faciliteterne var alle rigtig gode. En behagelig overraskelse!!
"Tur"
Selv om vejret ikke var for godt, var vores kabine behagelig og frokosten i restauranten var dejlig.
"Mallorca Barcelona"
Bortset fra, at Dircet Ferries web side ikke virke mht betalingsdelen, så jeg måtte ring til Direct Ferries dk afdeling og bestille billetterne, da de ikke havde mulighed for at fange min ugennemførte bestilling, som jeg elers havde fået en reminder på via mail. Så måte DF dorsne bestillingen og jeg tror jeg betalte ekstra 15 EUR for dette, så var selve færgen og overfarten en rigtig god oplevelse. Også maden var god. DF online system er en katastrofe. Det tager altid meget lang tid at bestille og der er altid problemer med betalingsdelen. F.eks skal man skrive det navn der står på ens kreditkort, men mit navn Karen Kirsten Henriksen er der ikke plads til. Højst besynderligt. Nogen gange lykkes det så at få lirket betalingen igennem og andre gange ikke. Jeg håber ikke jeg får brug for DF i fremtiden - det har jeg simpelthen ikke tid og hormoner til.
"Barcelona-Palma"
Vi havde ikke en dårlig tur. Personalet ombord var hjælpsomme. Dog bør de være mere opmærksomme og sørge for at sæderne i kaffestuen er tildelt til så mange passagerer som muligt, og ikke overtages af et par stykker, der tvinger andre til at sidde på gulvet. Jeg vil gerne takke Direct Ferries for deres service.
"Få servicer ombord"
Færgen vi var på, havde en dårlig bar/restaurant service, og der ingen underholdning for teenagere. Dagsoverfarten kunne forbedres ved at organisere nogle aktiviteter for passagerne. På den lyse side: færgen var til tiden og personalet var hjælpsomme.
"Barcelona - Palma"
Færgen til tiden og personalet venlige….det er en skam, at skibet er mere udstyret til at bære køretøjer end passagerer (der er ingen poole eller stole). Kabinen virkede til at være ren (kig ikke under sengene). Jeg vil foreslå, at I genindføre de hurtige færger og tilføjer en aftenfærge på returen.
"Færger"
Udrejsen til Palma var absolut strålende, da vi rejste om natten i dejlige, behagelige sæder. Hjemrejsen var ikke ligeså behagelig, men det var om dagen, så måske derfor.
"Rejse"
Behagelig og uproblematisk rejse. Gode kahytter.
"Færge Barcelona - Palma"
Vi tog nattefærgen fra Barcelona til Palma. Da rejsen er kort (skibet sejler kl. 23:00 og ankommer kl. 07:00), besluttede vi os for ikke at booke en kabine, og bookede hvilesæder i stedet for. Dette var en fejl. Sæderne var placeret i et lille rum med meget lidt benplads. De er overfor en stor skærm. Lysene var tændt og en støjende film blev vist indtil kl. 01:30, så det var umuligt at sove. Efter filmen blev nogle af lysene slukket, men andre forblev tændt. Det er umuligt at forstå de engelske meldinger i Barcelona havn. Lydkvaliteten af højtalersystemet er dårlig.
"Forventede mere"
Hvad skete der med hurtigfærgerne? Vi var overrasket over, at vi ikke kunne finde en. Indtjekning i Barcelona var ikke god. Vi havde problemer med at finde det, og damen ved skranken var overhovedet ikke hjælpsom. Vi forventede, at færgen ville have mere at byde på. Vi reserverede sæder, og en gruppe af støjende rejsende, gjorde det vanskeligt at sove. På hjemturen, var sæderne fyldt op og der var ingen plads til os. Vi vil flyve næste gang…færgen var ren og ok, men forventede mere plads, restauranter og bekvemmeligheder.
"Barcelona - Palma overfart"
Overfarten på Visemar One var meget god! God mad og drikke, kabinen var fremragende. En forbedring kunne være, at check ind stedet er vist mere klart.
"Barcelona - Palma færge"
Vi tog en returrejse. Nattefærgen fra Barcelona var fremragende, vi havde ne kabine, som var ren og helt acceptabel. Personalet var hjælpsomme. Selvom vi kom hurtigt ombord, sad vi i vores bil i 50 frustrerende minutter før vi kunne komme af. Returen fra Palma var ok. Det virker latterligt at der er begrænset åbningstider for restauranten, især da der ikke er meget andet at lave, end at sove og læse. Igen stor forsinkelse med at komme af.
"Natte overfart"
Jeg er for gammel til at bruge en nat i et sæde, vil booke kabine næste gang.
"Barcelona til Palma med Balearia på Visemar one "
Denne natterejse var meget ubehagelig. Kabinerne var så dyre, at vi valgte hvilesæder. Det fungerer godt over den engelske kanal. Der var kun et område til hvilesæder. Sæderne var OK, men til vores forbløffelse kom en ansat ind i det stille område midt om natten og tændte tvet, og satte lyden for højt. Mens tre mennesker så tv, prøvede resten af os at sove. Jeg opgav endelig og gik ned til baren og spiseområdet. Her lå folk og sov på bænkene omkring kabinerne. Det var kl. 2. Hvad er der galt med personalet? Hvorfor tænde for tvet midt om natten? Er det fordi Balearia vil prøve at få folk til at betale for deres dyre kabiner? Dette var en unødvendig handling. Maden er virkelig dårlig.
"Alt godt"
Alt godt.
"Barcelona til Palma med Balearia"
Rejser med Balearia har et par ulemper. Deres kontor, når man endelig finder det, da Barcelona ikke er den nemmeste by at køre i, er dårligt placeret og det er vanskeligt at parkere, så udskriv dit boardingpas online…det er nemt. Boarding punktet er nu placeret i hvad der ligner et forladt sted og åbner først kl. 19:30 for aften færgen. Der er slet ingen faciliteter der, bortset fra et toilet. Det er alt for langt væk fra byen, så det er umuligt at parkere bilen og gå tilbage, så når man først er der, bliver man der. Med det sagt, skibene er behagelige, personalet er venlige, skibet er rent og maden og drikkevarer ikke for dyre. Det er internet adgang dog!
"Venlig, ren og effektiv"
Ingen problemer, bortset fra at vi ankom sent – men det var vist pga. det vilde hav på vores tur. Med pænere vejr, er vi sikker på at det ville have været meget behageligt hele vejen.
"Dårlig"
Dette er den væreste organiseret færge jeg nogensinde har været på. Når man kommer til havnen, er der ingen parkering nær billetkontoret, selvom det er en bilfærge. Skiltene til Balearias er rystende. Vi måtte køre rundt om en 10 bane rundkørsel 6 gange før vi fandt dem, men der var ingen toiletter eller forfriskninger, så vi måtte køre tilbage til Barcelona – ikke genialt kl 20 en fredag aften! Kabinen var fin, men kvaliteten af maden var forfærdelig! Glad for at slippe væk i den anden ende! Ser ikke frem til min returrejse i september! Også meget dyr i forhold til andre selskaber!
"Min tur"
Fremragende som altid. Hytte var super. Personalet rigtig godt. Kun en kort tur, så vil anbefale til alle. Genial!
"Alt godt, bortset fra Barcelona havn"
Barcelona havn: lidt svært at finde. Ventebanen er på en byggeplads! Færge: funktionel, bare en færge, der tager passagerer og deres bil fra punkt A til punkt B. Hvis du ikke forventer mere, bliver du ikke skuffet.
"God erfaring med Balearia"
Vores familie på 4, bookede en kahyt for en natte færge fra Barcelona til Palma, Mallorca i april 2013. Min eneste lille klage er, at kahyttens badeværelse ikke var så rent som det burde have været (det lugtede lidt ligesom en busstation), og billet linjen ved indtjekning var meget lang og langsom. Ellers var servicen punktlig og akkommodationen var fin. Vi brugte ikke restauranten, så kan ikke kommentere herom. For dem der ønsker at sejle med skib eller har behov for at transportere et køretøj, er færgen en fin mulighed.
"Rejse til Mallorca"
Servicen om bord var god, og det var nemt at tjekke ind. Maden var dog dårlig.
"Vender gerne tilbage"
Alt gik meget godt. Skibet var rent og punktligt.
"Ikke for gående passagerer"
Efter mange ture på ruten Palma-Barcelona, må jeg sige, at jeg ikke var tilfreds med Balearia overfarten. Uden bil, bliver man taget langt væk fra punktet og er derefter taget ombord. I Barcelona måtte vi vente i 30 minutter, indtil de fleste biler havde forladt færgen. Den rare følelse af, at gå på land i Barcelona fandtes ikke. Ombord var der ingen dæk sæder og ikke meget mulighed for at gå rundt. Cafeen er ikke god, da der er mange plastik retter.
"Barcelona - Palma færge"
Skilte til havnen er meget dårlige. Det var ikke tydeligt, at vi måtte gå ind i bygningen for at tjekke ind. Der er heller ingen parkering der og intet personalet til at føre dig i den rette retning. Overfarten var ok, men man kunne føle sig mere sikker. Det bør være muligt at kunne besøge sin hund. Kabine bør kunne bookes for bare en person.
"...en interessant oplevelse!"
Da ingen adresse blev givet til Balearia terminal, fulgte jeg skiltene til havnen og endte i Barcelona container deport. På min tredje omgang af den samme rundkørsel, fik en politmand medlidenhed med mig og viste mig vej tilbage til Autoroute og fortalte at jeg skulle tage afkørsel 21. Da jeg så et Balearia skilt på en lukket havne port, parkede jeg i en nærtliggende undergrunds parkering park. Efter at have nydt en havnerundtfart og et måltid, var jeg på vej tilbage til bilen, da jeg spurgte en Balearia ansat ved porten, om jeg var på det rette sted, kun for at få vide at nej, det var jeg ikke. Da jeg vad om retninger, sagde at han det var nogle km væk og svært at finde, men til min glæde, tilbød han at hoppe i sin varevogn og føre mig dertil: god kundeservice!
"Anmeldelse retur Barcelona - Palma"