Nuraghes
Drevet af Tirrenia
Nuraghes
Drevet af Tirrenia
Dette skib er ikke længere drevet af Tirrenia.
Denne guide er kun gældende for da skibet blev drevet af Tirrenia og disse oplysninger bør ikke bruges som en guide for skibets nuværende eller fremtidige ejere.Nuraghes er et af de største krydstogtskibe, der sejler i Europa. Skibet kan bære op til 3000 passagerer og 1080 biler. Om bord er der mange faciliteter, inklusiv to barer, biograf, automater, restaurant, legeplads, selvbtjening butik og meget mere.
Bemærk: Selv om vi har gjort os stor umage med at gøre vores Nuraghes guide så nøjagtig som muligt, kan faciliteter, tjenester og underholdning ombord variere afhængig af dato og årstid. Nævnte faciliteter kan ændres uden varsel og færgeselskabet forbeholder sig retten til at drive andre skibe end dem som nævnes under reservationen uden forudgående varsel.
out of 5
8% af vores kunder anbefaler dette skib
"Forsinkelse"
Selve sejlturen foregik upåklageligt men at der skulle være 1,5 times forsinkelse i begge retninger er uforståeligt når der står at færgen er i land kl. 07.30 og det så først er kl. 09.00 er ikke OK - og afviklingen af fra bord kørsel i Genova er på ingen måde optimal!
"Italiensk indenrigsfart"
Gammelt og slidt skib, hvor besætningen kun taler italiensk. Det skaber lidt utryghed. Ingen morgenmad - udover crossaint og Express! Meget dyrt for en pakke af middelmådighed!
"Tur"
God tur. Til tiden, på-og aflæsning effektiv.
"Min tur"
Rene og komfortable faciliteter, god catering. Det var noget overraskende at personalet ikke kunne kommunikere på engelsk, og filmen var på italiensk med italienske underskrifter. Ellers var oplevelsen temmelig god.
"Tirrenia tur"
Fantastisk tur, men billetten var for dyr, og tæpper og sofaer på færgen var beskidte.
"Tirrania"
Tirrenia færgen har et dæk uden sæder og afgik to timer for sent, så vi ankom kl. 2300 i stedet for kl. 2030. inklusiv timen vi brugte til at komme hjem, rejste vi i 12 timer. Ingen forklaring om forsinkelsen, færgen var overfyldt og der var hunde overalt. Det var et mareridt, ingenting sammenlignet med Moby Lines, som vi brugte på den udgående tur. De havde pladser på dækket og en udvendig bar! Jeg må også tilføje, at billetten var meget dyr!
"Transport"
Jeg har rejst i lavsæsonen, uden køretøj. Den eneste ulempe er, at der ikke er andre transportforbindelser, hverken i Olbia eller Civitavecchia.
"Fragt service!"
Det er uacceptabelt at sælge dæk billetter uden at tildele alle passagerer et sæde! De bør nævne dette under bookingen. Fremragende kaffe.
"Priser og forsinkelse"
Jeg forstår ikke, hvorfor jeg rejste med min bil de 8/8-13 med en times forsinkelse, men vi ankom to timer for sent? Jeg betalte €176 for udrejsen og €260 tyve dager senere for returen (samme passager og bil). Måske var prisen for brændstoffet gået op, og jeg var ikke klar over det!? Jeg besøgte mine forældre, og jeg blev født på Sardinien (Cagliaria). Tak for forsøget, men tror ikke jeg vil rejse med Tirrenia igen. I det mindste tilbyder andre selskaber rabat hvis man er Sardinien indfødt.
"Renlighed"
Toiletterne bør være renere.
"Dårlig"
Taget I betragtning hvor meget I kræver for en billet, bør I investere mindst ¼ af dette beløb på færgen. Ønsker I at spare penge? Så sluk lyser om natten, når passagerer vil hvile. I bør investere nogle penge og få nogen til at rengøre toiletterne mindst 2 eller 3 gange ( jeg så overhovedet ingen rengøring her). Klienten skal lyttes til og tages i betragtning, men fra min personlige erfaring, tror jeg at I vil synke, hvis I ikke investere i servicen. I har lige mistet en kunde.
"Færge til Olbia"
Skibet var rent, roligt og til tiden. Man kan ikke bede om mere. Besætningen er høflige og hjælpsomme.