St Malo

Sådan booker du en færge til St. Malo

Med Direct Ferries kan du sammenligne alle færger til St. Malo i Frankrig for at sikre dig, at du finder den bedste pris for din færgeoverfart.

Med vores sammenlignings funktion kan du sammenligne alle færger til St. Malo samt alle tilgængelige alternativer i en nem og hurtig søgning.

Det er virkelig nemt at spare på din færge til St. Malo med directferries.dk. Alt du skal gøre er at vælge dit afgangspunkt, færgerute og antal personer, der rejser på færgen til St. Malo og søge.

Færger til St. Malo

• 1 Afgang Ugentlig 1 time 25 m
    • Få pris

Færge til St. Malo anmeldelser

• "St Hellier til St Malo"

Der var nogle problemer med skibet på denne rejse – en af de fire motorer virkede ikke, så vi blev forsinket i 30 minutter. Men de informerede os om dette på forhånd, så der var ikke mere de kunne have gjort. Pålæsningen var meget effektiv og personalet var generelt hjælpsomme.

'Donald' rejste på Færge til St. Malo med Condor Ferries på Condor Rapide

• "Upålidelig"

Vores overfart til St. Malo blev udsat i 5 timer på grund af ”vejret”. Dette resulterede i, at vi ikke nåede vores togforbindelse til Paris, og derfor måtte vi hurtigt booket et hotel i Rennes. Da vi ankom i St. Malo klokken 21:30, måtte vi gå til togstationen med vores bagage (ca. 2 km), da der var ingen taxier, og da vi kom til stationen, fandt vi ud af, at det sidste tog var kørt, og måtte derfor gå til et nærliggende hotel og booke os ind. Vi skulle have toget til Paris næste morgen kl. 6, og måtte betale ekstra for togbilletten, fordi turen nu faldt i en weekend. Vi mistede penge på hotel vi allerede havde booket i Paris, vi mistede penge på hotellet, vi havde booket i Rennes og betalte mere for togbilletten. En meget kostbar udsættelse for vores familie. Da vi kontaktede Condor Ferries om kompensation, fik vi ingen hjælp.

'Anonym' rejste på Færge til St. Malo med Condor Ferries

Læs mere Læs mindre
  • "kommentarer reference Meddelelse"

På grund af vejrforholdene, var der nogle forsinkelser til vores retur overfart til Poole. Alternative arrangementer blev foretaget, men ikke før vi fik et væld af meget forvirrende tekstbeskeder. Manglende kommunikation var ikke et problem, men modstriende oplysninger var! For eksempel: Vi var allerede på Brittany Ferries fra Cherbourg til Portsmouth, da vi modtog en tekstbesked om, at servicer fra St. Malo var aflyst, og at det var nødvendigt at rejse til Cherbourg! Det var med hotel personalets hjælp – de tjekkede Condor Ferries sejlplaner på internettet – at vi ankom til indtjekningen i St. Malo, for at blive fortalt at en bus ville tage os til Cherbourg. Ingen informationer blev videregivet om dette!

'Russell' rejste på Færge til St. Malo med Condor Ferries

• "Weymouth til St.Malo"

Vi havde en dejlige rejse. Sæderne var behagelige og der var et godt udvalg af forfriskninger og mad. Den toldfrie butik var rigtig billig og havde et godt udvalg. Det eneste, der forårsagede lidt mild panik var, at vi måtte ændre færge i Jersey, hvilket ville have været okay, hvis der var nogen der havde advaret os om dette!!! I stedet var det sidste minut panik, som hverken jeg eller min kone havde brug for, da vi rejste på vores motorcykler og disse skal spændes ned og derfor afspændes for at man kan flytte dem, plus at man skal have ens udstyr på. Vi blev mindet om, at vi skulle skifte færge på hjemrejsen, men det var der ingen chance for, at vi havde glemt. Dette bør virkelig være fremhævet på hjemmeside, da man bare får færgetider og bogstavet J, om, at dette er øen vi besøgte på vejen. Faktisk sejlede vi 15 minutter tidligt, stoppede ved Guernsey og Jersey og måtte skifte færge undervejs! Naturligvis var der masser af mennesker, der har taget turen før, som vidste præcis, hvad der foregik, og vi ankom i St. Malo til tiden., så det ødelagde ikke starten af ferie – gjorde det bare lidt mere anspændt, da vi forsøgte at gennemskue, hvad der foregik. Alle Condors ansatte var munter og hjælpsomme, og jeg ville helt sikkert sejle til Weymouth igen.