Oplysninger om COVID-19 Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Spørgsmål og svar

Vores ’Spørgsmål og svar’ sektion, indeholder spørgsmål og svar om færgebooking og færgerejser! Klik på en kategori nedenfor for at se de mest relaterede spørgsmål. Hvis du ikke kan finde et svar til dit spørgsmål, kan du Kontakt os

Kan jeg lave ændringer i min færgereservation?

  • Kan jeg ændre min færgebillet?

    Det afhænger af den type billet du har booket, men i de fleste tilfælde kan du ændre din booking. Dette kan du tjekke i din bekræftelse via e-mail, eller ved at logge på Min Konto, hvor du kan se, hvorvidt du kan ændre din booking eller ej. Vær opmærksom på, at der i det fleste tilfælde opkræves et tillægsgebyr for at ændre billetten, med mindre du har tegnet en Avbestillingsdekning herfor.

  • Kan jeg afbestille min færgebillet og få en refundering?

    Dette afhænger af, hvilken slags billet du har købt. Du kan se i den bekræftelse, du har modtaget per e-mail, hvorvidt din billet kan refunderes eller ej. Vær opmærksom på, at der kan opkræves et tillægsgebyr for annulleringen (refusion) af din billet, hvis du ikke har tegnet en Avbestillingsdekning herfor.

  • Hvordan er det nemmest at lave en ændring i min færgereservation?

    Den nemmeste og biligste måde at ændre din booking på er ved at logge ind på Min Konto og foretage anmodningen om ændringen der. Hos nogle færgeselskaber kan vi bekræfte din ændring med det samme, hos andre kan det tage op til 48 timer, inden vi kan give svar.

  • Hvordan kan jeg lettest annullere min booking?

    Du annullerer nemmest din booking og anmoder om tilbagebetaling ved at logge ind på Min konto og bede om annullering dér. Nogle færgeselskaber giver os mulighed for at bekræfte din annullering med det samme og straks foretage en tilbagebetaling. Hvis dette ikke er muligt, gør vi vores yderste for at få bekræftelsen inden for 48 timer. På grund af lovgivningen om personoplysninger kan vi ikke behandle anmodninger om annullering pr. e-mail.

  • Opkræver I et tillægsgebyr for annulleringer?

    Har du ikke tilkøbt en gratisAvbestillingsdekning, bliver du opkrævet et afbestillingsgebyr. Det er hurtigere og billigere at afbestille din booking under Min Konto, så vi anbefaler, at du foretager din afbestilling der. Hvis du afbestiller din booking gennem Min Konto, vil du blive opkrævet et afbestillingsgebyr på £10/€10. Du kan også afbestille din booking hos vores kundeserviceteam enten via e-mail eller over telefonen. Afbestillingsgebyret er dog højere i den forbindelse. Når du afbestiller over telefonen eller via e-mail, er afbestillingsgebyret £30/€35.

  • Opkræver I gebyrer for ændringer til færgereservationer?

    Når du ændrer din booking bliver du opkrævet en eventuel differens i billetprisen foruden et ændringsgebyr. Det er hurtigere og billigere at redigere din booking under Min Konto, så vi anbefaler, at du foretager dine ændringer der. Hvis du anmoder om ændringer gennem Min Konto, er gebyret kun £10/€10. Du kan også anmode om ændringer gennem vores kundeserviceteam via e-mail eller på telefon. Gebyret for dette er dog højere. Når du anmoder om ændringer over telefonen eller via e-mail, koster det £20/€20, hvis din oprindelige booking kostede under £100/€100, og £35/€35, hvis din oprindelige billet kostede over £100/€100.

  • Hvor finder jeg mit bestillingsreferencenummer?

    Du kan finde dit bestillingsreferencenummer øverst i din bekræftelses-e-mail.

  • Kan jeg tilføje en returfærgeoverfart til min oprindelige bestilling?

    Vi kan desværre ikke tilføje en returfærgeoverfart til en envejsbestilling, når den er blevet bekræftet. Du skal enten bestille en ny envejsoverfart til en tilbagerejse eller annullere din oprindelige bestilling og foretage en ny bestilling.