COVID-19 Update Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Spørgsmål og svar

Vores ’Spørgsmål og svar’ sektion, indeholder spørgsmål og svar om færgebooking og færgerejser! Klik på en kategori nedenfor for at se de mest relaterede spørgsmål. Hvis du ikke kan finde et svar til dit spørgsmål, kan du Kontakt os

Generelle spørgsmål til færgeoverfarten

  • Kan jeg få en momskvittering på min færgebillet?

    Der er ikke moms på almindelige færgebilletter til turister og passagerer, og derfor kan der ikke udstedes en momskvittering på dem. Du kan få en momskvittering, hvis du har bestilt fragt og har set, at der er lagt moms på. Du får kvitteringen ved at kontakte kundeservice i vores fragtafdeling. De vil hellere end gerne hjælpe. Du kan også finde vores momsregistreringsnummer, GB238948850, nederst på din bekræftelsesmail.

  • Hvor kan jeg finde jeres betingelser og vilkår?

    Du kan se handelsbetingelserne Her.

  • Hvem skal jeg kontakte angående glemte ejendele på en færge?

    Du skal tage direkte kontakt til det færgeselskab, du har sejlet med. Lad os vide, hvis du har problemer med at komme i kontakt med dem, så skal vi se, hvad vi kan gøre for at hjælpe.

  • Mit spørgsmål er ikke blevet besvaret, hvad gør jeg nu?

    Du kan komme i kontakt med os via e-mail eller per telefon, og du kan se alle vores kontaktdetaljer under Kontakt os.

  • Hvordan kan jeg efterlade kommentarer?

    Vi ser frem til at høre fra dig den bedste måde at give os feedback på er via e-mail, men hvis du foretrækker at ringe, kan du se vores kontaktdetaljer under Kontakt os.