Trasmediterranea

Trasmediterranea er et stort færgeselskab, som forbinder den spanske halvø med Balearerne, De Kanariske Øer, de selvstyrede byer Ceuta og Melilla, samt Marokko og Algeriet i Nordafrika.

Trasmediterranea blev grundlagt i 1917 og er det ledende færgeselskab i Spanien og et af de største i Europa. Trasmediterranea blev erhvervet af Acciona i 2002, en af Spaniens største virksomheder.

Direct Ferries sammenligner sejlplaner og priser, baseret på dine søgekriterier, så du kan sammenligne Trasmediterranea produkter med andre færgeselskabers sejlplaner og priser i en enkelt søgning. Sammenlign Trasmediterranea sejlplaner og priser nu med alternative færgeselskaber før du booker din færgebillet for at sikre, at du finder den bedste løsning for din tur.

Alle Trasmediterranea ruter

Trasmediterranea kundeanmeldelser

• "Bilferie til Mallorca"

Vi ankom til Barcelona kl. 13,00, Færgen skulle først afgå kl. 23.00. Med lidt besvær, og et par forespørgelser, fandt vi terminalen. Vi fik vores boardingcards og oplysning om, at port 3 først åbnede kl 18,00, men at vi kunne parkere bilen i port 4 ved at betale € 12. Meget fin service!! Så tog vi en taxa op til Sagrada Familia og tilbragte resten af dagen og lidt af aftenen der. Det var fantastisk, at se båden blive "pakket" med enormt mange store lastbiler og så personbilerne ind imellem. Ombord sov vi i flystolene. Det var i starten en belastning pga. en familie, der absolut ikke havde styr på deres børn. De faldt dog omsider i søvn og det gjorde vi også. Da vi vågnede var vi ankommet til Palma og båden blev tømt utrolig hurtigt. det var meget effektivt. Så kunne ferien begynde.

'Per Reimer' rejste med Trasmediterranea på Tenacia

• "God tur"

En god oplevelse.

'Johan' rejste med Trasmediterranea

• "God kabine"

Terminalen i Valencia var ren med en god restaurant, hvor vi spiste middag. Tjeneren var vidunderlig. Indtjekning var hurtig og nem, og vi fik lov til at gå igennem sikkerheden ca. en time før afgang, så da skibet sejlede, sov vi allerede i vores kabine. Kabinen var god og overfarten var stille. Vi sov længe, så bruge ikke andre faciliteter.

'Lorrie' rejste med Trasmediterranea

• "God tur"

Bookede denne færge, efter at være blevet svigtet af et rivaliserende selskab, der aflyste med 24 timers varsel. Ren kabine, fremragende mad. Vil helt sikkert bruge dette selskab og rute igen.