Transmanche Ferries
Færgeselskab
Åben billet??

Åbne billetter er gyldige i op til 12 måneder fra booking dato (see billet betingelser).

Åben billet?

Åbne billetter er gyldige i op til 12 måneder fra booking dato (see billet betingelser).

Rejse detaljer
Udrejse
Returrejse

Transmanche Ferries

Transmanche Ferries Dieppe – Newhaven færgeservice drives nu af DFDS Seaways.

Transmanche Ferries servicen leveres om bord på moderne og behagelige skibe.

Med directferries.dk kan du sammenligne Transmanche Ferries sejlplaner og priser med andre alternative færgeselskaber, før du vælger den bedste løsning for din rejse.

[--Operator--] ruter og havne .Replace("[--Operator--]", Model.OperatorInformation.Operator.DisplayName)

Transmanche Ferries kundeanmeldelser

  • "Det er en skam, at DFDS har monopoly på denne rute!"

    Vores udrejse, også med DFDS, lærte os, at vi ikke benytte cateringen om bord, så vi tog vores egen mad med på denne rejse. Maden vi fik på udrejsen var rigtig ulækker. Denne rejse var virkelig ubehagelig, fordi luften fra ventilationen i hele salon området var rigtig kold. Mange mennesker klagede, og der var en, der fortalte det til personalet. Men det ændrede ikke noget, så lidt senere prøvede jeg, at finde et medlem af personalet. Receptionen var lukket med en meddelse, som omdigierede kunder til at tale med personalet i cafeteriet. Det gjorde jeg så, og hun lyttede og undskyldte, og sagde at hun ville videregive min klage. På trods af disse klager, blev situationen ikke forbedret. Vi sad med frakker på og havde meget kolde fødder. Der var intet personale i nærheden, som tjekkede om passagerer var komfortable, så vi konkluderede, at der er et alvorligt problem i ledelsen, som ikke bekymre sig om kundetilfredsheden. Personalet var behageligt og gjorde deres arbejde, men kundeservicen eksisterede ikke.

    Læs mere Læs mindre
  • "Tur"

    Fremragende

    Læs mere Læs mindre
  • "I det mindste kom jeg til Dieppe...."

    Ok, selve skibet var fint, og for at få de andre positive ting ud af vejen, så var personalet i baren anstændige, og jeg mødte nogle flinke medrejsende. På minus siden, efter pålæsningen af skibet (senere end alle andre, som gående passager), satte jeg mig i en veludstyrede bar med et meget velkommen glas af cider. Jeg var tørstig, da faciliteterne i Newhaven var primitive, for at sige det rent ud, og bestod af én cafe, som lukkede flere timer før ombordstigningen. Efter en passende forfriskning, blev det meddelt, at restauranten ville lukke om en halv time. Efter min tur med Brittany Ferries (Le Havre – Portsmouth), som havde den mest vidunderlige ret med skinke, var dette nedslående, da jeg så frem til en dejlig, lang middag. Så jeg drak en til cider, og overvejede de varme snacks, som blev reklameret på tv skærmene, kun for at opdage, at der ikke var nogle varme snacks. Baren var lukket! Som vi nærmede os Dieppe, åbnede restauranten til morgenmad. Nu er det selvfølgelig op til DFDS, hvordan deres færge fungere, men alle de søde minder jeg har fra min Bremerhaven til Harwich tur for meget, meget lang tid siden, er en fjern drøm. Hvad er der gået galt? Intet galt med kaptajnen, han var første klasse, men hvad er der sket med tjenesten? Jeg ville glædeligt have brugt penge på et godt måltid mad og vin, og følte, at de fire timer ville givet mig masser af tid til dette, men det var som om at faciliteterne ikke eksisterede. Jeg vil være mest interesseret i at høre, hvad DFDS har at sige om dette, og om de overhovedet er interesseret?

    Læs mere Læs mindre
  • "God oplevelse"

    God færge, som ankom til tiden. Masser af parkeringsplads for vores camper.

    Læs mere Læs mindre

Kundeservice

Besøg vores kundeserviceside for at finde nyttige oplysninger om at rejse med færge, vores ofte stillede spørgsmål, og hvordan du kontakter os for at få hjælp med din booking