Genoa

Sådan booker du en færge til Genova

Brug Direct Ferries til at sammenligne og booke din Færge til Genova i Italien for at få det bedste tilbud.

Ved at bruge vores billesøgning funktion kan du tjekke sejlplaner, priser og ledighed for færger til Genova, eller sammenligne din destination med alternative havne, ikke kun i Italien, men også længere væk.

Vælg din afgangshavn for din færge til Genova, antal personer og søg!

Genova færgeservicer

• Tirrenia Porto Torres til Genova
    • 9 Afgange Ugentlig 10 t 5 m

Færge til Genova anmeldelser

• "Book ikke med direct ferries.com"

Book ikke med directferries.com De undersøger ikke afgangs- og ankomsttider, og derfor nåede vi ikke to togforbindelser og en flyforbindelse, og dette kostede os omkring £280! Ankomsttiden på vores billet var 6 timer tidligere, end det planlagte ankomsttidspunkt. Da jeg endelig indså dette, gik jeg til personalet og svaret var, og jeg citerer ”Åh, du har booket med direct ferries.com, den slags sker hele tiden med dette selskab”. Så hold dig væk fra Direct Ferries, og book direkte med dette fantastiske færgeselskab. Skibet var som jeg forventede – fint nok til et par nætter fra Tanger Med til Genova. Personalet var ok (trætte, tror jeg). Maden bedre end på fly.

'Nicholas' rejste på Færge til Genova med Grandi Navi Veloci på Excellent

Læs mere Læs mindre
  • "God kabine, men ikke godt med wifi"

WiFi bør være meget billigere at købe, eller gratis endnu, især efter man har betalt for en kabine med wifi. En stort minus. Ellers meget tilfreds med servicen.

'Andrew' rejste på Færge til Genova med Grandi Navi Veloci på La Superba

• "Oktober 2014"

Efter at have brugt denne færgerute tidligere, vidste jeg, hvad jeg kunne forvente, og som sædvanlig, var skibet rent, tiden og det var en behagelig tur. Jeg havde kun ét irriterende øjeblik, og det var på ruten fra Palermo til Genova, hvor vi spiste et godt måltid, fremlagt i a la carte restauranten. Da vi anmod om kaffe, ankom den desværre kold. Vi meddelte tjeneren, som fortalte os, at han mente, at maskinen var gået i stykker siden den forrige dag. I stedet for at undskylde, og lave os en varm kop kaffe i køkkenet, hente en i baren eller bare opvarme den i microovnen, fik vi af vide, at der ikke var noget kaffe. Der var ingen kompensation for dette på vores regning, og begge tjenerne var nu høflige. En leder kom og tog os til baren, og fik os en gratis kop kaffe hver, og var enig med os i, at sagen kunne være blevet, og bør være blevet, håndteret bedre. Jeg vil bruge denne færge igen, men hvis det er det samme personale i a la carte restauranten, bruger jeg den ikke igen. Resten af personalet var meget hjælpsomme og behagelige.

'Richard' rejste på Færge til Genova med Grandi Navi Veloci på La Superba

Læs mere Læs mindre
  • "Ankom tidligt, men lang ventetid på aflæsning"

Palermo – Genova servicen er generelt god – kabiner er rene, hvis en smule gammeldags, maden i restauranten er OK og personalet er høflige. Men jeg synes, at aflæsning bør kigges på. Vi blev bedt om at forlade vores kabine kl. 17:30 for ankomst kl. 19 (to timer tidlige, på grund af roligt hav), og måtte derefter sidde i en meget overfyldt bar indtil kl. 19:30, og kom i enden først af båden kl. 20:00. Det var ikke ret effektivt, men måske er det på grund af de mange vogndæk.