Blueline

Blueline transporterer passagerer og køretøjer mellem Kroatien og Italien.

Bluelines besætning og personale vil overgå dine forventninger under overfarten med deres første klasses service, toldfrie butikker og kabiner.

Blueline sejler hele året mellem Ancona og Split, og har også tjenester til Stari Grad og Vis, men de sejler ikke året rundt.

Blueline transporterer omkring 200.000 passagerer årligt.

Læs mere Læs mindre

Om bord Blueline

Blueline kundeanmeldelser

  • "Rigtig god oplevelse"

    Vi nød vores tur over Adriaterhavet om bord på Bluelines færge for en uge siden. Overraskende nok, var mad og drikke rimeligt prissat, og det samme kan siges for den store ”toldfrie” butik, som havde et stort udvalg af parfumer og drikkevarer. Vi havde en 2-sengs kabine med vindue, som var ekstremt behagelig, og vi sov rigtig godt. Personalet, som for det meste var filipinsk, var søde og hjælpsomme, og alt var godt organiseret. Den lange ventetid i bilerne, før toldmyndighederne ved Split var nok det eneste negative aspekt af denne oplevelse.

    'Bertrand' rejste med Blueline på Regina della Pace

    Læs mere Læs mindre
  • "Anmeldelse"

    Glat overfart. Møbler viser sin alder, men sengen er behagelig. Vi brugte ikke faciliteterne for spisning eller underholdning.

    'Chris' rejste med Blueline på Regina della Pace

    Læs mere Læs mindre
  • "Meget behagelig overfarter – anbefales! "

    Min partner og jeg havde for nylig en meget glat rejse fra Ancona til Split. Personalet ved check-ind og om bord på skibet var meget behagelige. Der var masser til at holde os underholdt på båden, inklusiv en restaurant, en lille butik, en bar, et kasino og endda en natklub. Der var ikke travlt på færgen, så vi blev opgraderet fra en kabine placeret under dækket til en på dæk 2, som var rigtig god. Værelserne er hyggelige, rene og meget behagelige. Overfarten var så rolig og stille, at vi ikke engang mærkede, da vi forlod havnen! Den eneste vigtige ting at bemærke er, at hvis man ankommer med tog til Ancona, skal man sørge for at finde den rette check-ind mindste to timer før afgang. Tjek hjemmesiden for adressen – det er ikke i færgeterminalen. En gratis bus tager en fra togstationen til check-ind og derefter til færgeterminalen. Vi fandt bussen uden problemer, og det var tydeligt skiltet.

    'Zara' rejste med Blueline på Regina della Pace

    Læs mere Læs mindre
  • "Dårligt organiseret"

    Vi ankom til Ancona havn 4 timer før vores afgang, kun for at finde en tom skrank og ingen information om, hvor vi skulle hente vores billetter. Heldigvis overhørte vi andre passagere tale om en bus, vi skulle tage. Efter vi ankom til billetlugen (5 minutter væk med bus) var der meget forvirring om, hvilke skrank vi skulle bruge. Selve turen var meget behagelig, personalet og akkommodationen var første klasse. Men mangel på organisering blev igen set, da vi forankret i Split. Alle gående passagerer blev ført ned af en trappe, men døren var låst. Så stod vi der i kvælende varme i 10 minutter, hvilket er meget lang tid, at have folk stående mast sammen uden information.

    'Niall ' rejste med Blueline på Regina della Pace

    Læs mere Læs mindre